Sunday 30 March 2008

Απολογισμός καλοκαιριού- Ιούλιος


Στη κουπαστή του πλοίου
Όλα στη θέση τους:
Τα όνειρα, οι ελπίδες,
Οι ταξιδευτές του απείρου.

Νύχτα στο Αιγαίο,
Θήρα, Ίος, Πάρος, Σίφνος, Δήλος,
Το δρομολόγιο
Της αιωνιότητας.

Αυτή είναι η μυρωδιά
- η μυρωδιά του γαλάζιου -
που αναβλύζει ο μικρός ναυτίλος
καθώς ταξιδεύει.
Την αναγνωρίζω.

Είσαι κι εσύ εκεί και
Τριγυρνάς,
Για να σε έχω κοντά μου,
Παίρνεις μορφή
Από τη μυρωδιά των υακίνθων
Και της βουκαμβίλιας
Του κήπου του Αιγαίου.

Και ο αέρας σε ξανασκορπίζει,
Κι εγώ,
Στο κυνήγι του δικού μου μονόκερω.

4 comments:

Eulie Aeglie said...

"Όλα στη θέση τους: τα όνειρα ..." Τέλειο. Καλησπέρα. Μια ανάσα καλοκαιριού αυτό το βροχερό βράδυ. Μια ανάσα πλούσια από δροσερές συλλαβές και λέξεις.

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

Καλησπέρα. Ελπίζω να είσαι καλύτερα από ό,τι το πρωί. Αν και η άνοιξη με γοητεύει περισσότερο, το καλοκαίρι το έχω αλλιώς. το έχω συνδέσει με ένα πλοίο και το Αιγαίο..

Eulie Aeglie said...

Καλά ήμουν και το πρωί. Μου αρέσει να δίνω χώρο στη θλίψη μου. Και ο βροχερός καιρός με βοηθάει σ' αυτό. Αφήνομαι να βουλιάζω. Δεν μπορείς να φανταστείς τι μου λένε τα σπλάχνα μου τότε.

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

κι εγώ είχα αυτή τη σχέση με την βροχή.. τα περισσότερα πράγματα για μένα τα έμαθα υπό βροχή..