Sunday 30 October 2011

7 things about me

Οι βασίλης και καρλίτο με κάλεσαν σε ένα παιχνίδι/μού έδωσαν ένα βραβείο και πρέπει να γράψω 7 πράγματα για εμένα:

1. Δεν έχω πάει ποτέ σε αποκριάτικο πάρτυ

2. Είχα ερωτευτεί τον καλύτερό μου φίλο στο φροντιστήριο (πόσο πιο κλισέ μπορεί να γίνω;)

3. Λατρεύω το ποδήλατό μου

4. Μού λείπει η Αθήνα του 2006

5. Έχω κακή σχέση με τον όρο 'οικογένεια'

6. Μισώ τις Κυριακές (και ξημερώνει μία)

7. Στη νεότητά μου είχα κόλλημα με τον Brian Molko, ο οποίος με είχε ακουμπήσει σε μια συναυλία (και μερικούς άλλους αλλά δεν έχει σημασία).

Αυτά!

10 comments:

mahler76 said...

μια χαρά σας βρίσκω μικρέ ταξιδευτή :)

Carlito said...

μοιραζόμαστε τη ίδια λατρεία για τα ποδήλατα!!

Καλημέρα,

ιμερος said...

kalimeres , ti kanete?

tovenito said...

το βασίλειό μου για μια τρίχα του μπράιαν! χαχα

Κατερίνα said...

7 insights into your soul!Απαντήσεις που αρμόζουν σ'έναν Μικρό Ναυτίλο!

Angelos said...

Στα 5 από τα 7 θα συμφωνήσω και εγώ!!

Υ.Γ.: Μα γιατί δεν έχεις πάει ποτέ σε αποκριάτικο πάρτυ?!?!?!?!?!?!

immabill said...

φρικη ο Μπραιαν, φρικη ...

g for george said...

Πού είσαι μικρούλη Ναυτίλε;

Anonymous said...

Τι εννοεις σου λειπει η Αθηνα του 2006; Τι ειχε η Αθηνα του 2006 και σου λειπει;

Appelsinpigen said...

Ma giati stamatises na grafeis...?