Sunday 1 February 2009

Nothing important happened today


Κυριακή και πρώτη του μήνα. Από το παράθυρο κοιτάω έξω. Νιφάδες χιονιού πέφτουν όλη τη μέρα. Φυσικά δεν μένει χιόνι να καλύψει τίποτα. Μάλλον εξαιτίας του ποταμού. Ανοίγω τη πόρτα να βγω λίγο στο μπαλκόνι και η παγωνιά μπαίνει στο σπίτι.


Στο σαλόνι τα χρυσάνθεμα δίνουν μια αίσθηση άνοιξης και μια ψεύτικη διαβεβαίωση ότι όλα θα πάνε καλά. Ομολογώ ότι αν και τον τελευταίο καιρό τίποτα κακό δεν έχει συμβεί, έχω αρχίσει να νιώθω ότι βαριέμαι και πλήττω. Και δεν εννοώ ότι θέλω το δράμα μου για να μη βαριέμαι. Απλά βαριέμαι.


Είχα καιρό να κάτσω να γράψω κάτι. Δεν ξέρω γιατί ακριβώς. Δεν ξέρω αν είχα κάτι να πω (όχι ότι σήμερα έχω κάτι να πω), ή ίσως τίποτα κακό δεν είχε συμβεί, ούτε κάτι εξαιρετικά καλό (ή έντονα καλό, γιατί καλά όλο και συμβαίνουν).


Ξέρω τι θέλω να κάνω αλλά δεν αρχίζω να το κάνω. Και πάλι επειδή βαριέμαι. Απόψε είναι μια καλή ευκαιρία να το κάνω αλλά και πάλι δεν ξέρω. Προτιμώ να κάθομαι και να χαζεύω από το παράθυρό μου, όντας σε άρνηση για πολλά πράγματα (ένα από αυτά είναι ότι αύριο είναι Δευτέρα πάλι).


Η μουσική εναλάσσεται μεταξύ Yann Tiersen, Monsieur Minimal, Monika, covers τραγουδίων των Joy Division, Nouvelle Vague, Placebo, Snow Patrol, Verve και η απαραίτητη στάση στους Royksopp.


Η παράξενη (παρα)φύση μου με προβληματίζει πάλι. Πάντα πίστευα ότι νιώθω μια έλξη στις δύσκολες καταστάσεις και τους ηλίθιους. Εκεί κολλάω και μετά γράφω ενοχλημένα ποστς, όπως τα προηγούμενα. Και όταν είναι η ώρα να συμβεί κάτι φυσιολογικό κολλάω. Ή μάλλον, για την ακρίβεια δεν κολλάω. Ή θέλω πολύ καιρό. Γενικά παρατηρείται μια δυσλειτουργία.


Από ό,τι φαίνεται δεν έχει σινεμά απόψε. Τη προηγούμενη Κυριακή είδα το the reader. Πολύ καλό ταινιάκι, αν και σε μερικές στιγμές με έκανε να συμπονέσω μια πρώην φύλακα σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι καλό αλλά δηλώνω αθωός.


Το ραδιόφωνο τώρα παίζει το Forever young. Έχω χρόνια να το ακούσω. Ταιριάζει ωραία απόψε. όχι τόσο λόγω των στίχων. Απλά επειδή ταιριάζει.


υγ. αν κάνετε κλικ πάνω στον τίτλο του ποστ θα βρείτε ένα σύνδεσμο (ναι βρε, link εννοώ) σε έναν μουσικό σταθμό που εκπέμπει από Θεσσαλονίκη και μόνο από το internet. Και λέει πολλά.

24 comments:

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

νεότερη ενημέρωση: τελικά το έστρωσε. τώρα χιονίζει κανονικά και είναι τέλειο! από εδώ και πέρα να με λέτε χιονονιφάδα παρακαλώ!

apparos said...

Χιονονιφάδα πάρε τα πόδια σου και βγες έξω να σχηματίσεις ένα χιονάνθρωπο!

Όταν βαρεθείς αρκετά πάρε το θάρρος και κάνε κάτι διαφορετικό!

Επίσης δεν θυμάμαι να μας ενημέρωσες για το τι έγινε με την αξιολόγηση στην δουλεία! Περιέργεια!!

Δεν ξέρω αλλά έχω την εντύπωση πως ο καιρός μας επηρεάζει αρκετά την διάθεση.

Καλό μήνα!

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

apparos, πραγματικά μας επηρεάζει,προσωπικά έχω ενθουσιαστεί πραγματικά!

ααα, η αξιολόγηση πήγε μια χαρά τελικά, κανένα παράπονο, καμμια-δυο ρουφιανιές αλλά οκ, όλα καλά!

ευχαριστώ!

tovenito said...

χιονονιφάδα, το ποστ μου θύμισε το γνωστό τραγούδι "δεν έχω τίποτα καινούργιο να πω, είμαι καλά πολύ καλά ευχαριστώ".
σώπα έχουμε τέτοιο σταθμό εδώ;
μα που πας και τα ξετρυπώνεις;

stella said...

χιονονιφαδα!
ντυσου πανε εξω ξαπλωσε και κανε πεταλουδιτσες στο χιονι!
αντεεεεεε!
ζηλευω γαμωτη μουυυυυυυ γιατι εδω δεν χιοναειιιιιιι

ασχετο !καλε που τα βρησκεις αυτα τα ραδιαααα?

επισης χαλαρωσε και απολαυσε τον χειμωνα!!

μακια.

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

tovenito, δεν είπα τόσα νέα πράγματα, αυτό μού λές; :-ρ

είναι λίγο dry η περίοδος indeed αλλά τι να κάνεις;

το σταθμό τον ανακάλυψα μέσω τρίτων, ψάχνεσαι από εδώ, ψάχνεσαι από εκεί, κάτι βρίσκεις (προχτές βρήκα μια λίρα).

ματς!

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

stella αν δεν ήμουν κρυουλιάρης ίσως έβγαινα να κάνω πεταλούδες έξω. αν και αν το ξανασκεφτώ και βρω καναν τρελλό μπορεί. χμμ.

καλά, θα απολαύσω το χειμώνα χωρίς γκρίνια! εκεί ακόμη δεν χιόνισε; τι περιμένετε!?

Anonymous said...

bonjour και καλό μήνα! για άλλη μια φορά θα σου πω ότι μ' αρέσουν πολύ οι μουσικές που ακούς (με εξαίρεση τους verve, μπλιαχ). εδώ μπορεί να μην χιονίζει -ακόμα- αλλά έχει μια απίστευτη μουντίλα στην αθήνα σήμερα. σαν να θες να κάτσεις σε ένα περβάζι πίνοντας τσάι και διαβάζοντας βιβλία, όχι να τρέχεις στο γραφείο... Την ταινία την είδα τις προάλλες, μου φάνηκε κάτι παραπάνω από απλώς συμπαθητική. με ενθουσίασε θα μπορούσα να πω! αν εκεί που ψάχνεις βρεις κι άλλες λίρες να μου το πεις να έρθω, λοοοοολ! καλημέρα, ναυτιλάκο!

Σταλαγματιά said...

Είσαι από τους τυχερούς λοιπόν που είδες χιόνι.
Γιαυτό καλά έκανες και απόλαυσες την θέα παρέα μου όμορφη μουσική.

Η γιαγιά μου λέει πως καλύτερα να μην έχουμε νέα παρά τα νέα να είναι άσχημα.
Γιαυτό χαμογέλα στα ανύπαρκτα νέα σου και μην νιώθει πλήξη.

Καλό μήνα ναυτίλε !

mahler76 said...

Αγορίνα, το "Nothing important happened today" φέρονται να το έχουν γράψει στα ημερολόγια τους, ο Γεώργιος ο 3ος την ημέρα που ξέσπασε η Αμερικανική επανάσταση, ο Λουδοβίκος ο 16ος την ημέρα που ξεκινούσε η Γαλλική Επανάσταση, και ο Νικόλαος ο 2ος την ημέρα που ξεκινούσε η Οκτωβριανή Επανάσταση.

Τι θέλω να πώ πέρα από το να κάνω χυδαία επίδειξη γνώσεων ιστορίας για να ρίξω γκομενάκια (διότι we all know πόσο γκομεν παγίδα είναι οι γνώσεις Ιστορίας)?

Αυτό που θέλω να πώ, αν καταφέρω να τελειώσω το παραλήρημα, είναι πως όσο ανούσιο ή βαρετό κι αν σου φαίνεται το σήμερα που βιώνεις, κάπου έχουν ίσως κινηθεί όλες εκείνες οι διαδικασίες που θα αλλάξουν την ζωή σου και θα ταράξουν την ραστώνη της δικιάς σου "αίθουσας του θρόνου" με τα χρυσάνθεμα, απλά εσύ ακόμα δεν το ξέρεις.

Φιλάκια και καλό μήνα.

Φυσικά μπορείς απλά να μου απαντήσεις να κόψω τα ναρκωτικά γιατί απλά το έχω κάψει τελείως.

mahler76 said...

Ααααα για να μην το ξεχάσω, το Σαββάτο είδαμε την ταινία "The Duchess" και καρααισθανθήκαμε όλοι!!!

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

unclescrooge, κι εγώ έτσι έλεγα για τους verve αλλά το τελευταίο τους με κέρδισε κάπως :-)

επίσης, για την ώρα έχω βρει μόνο μια λίρα αλλά θα ενημερώσω αν βρω κι άλλες. για την ώρα κάθομαι αποκλεισμένος στο σπίτι μου αφού η μικρή μας πόλη, καθ'ότι άμαθη, παρέλυσε με 5 ίντσες χιόνι. γιούπι!

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

Anastasia, καλό μήνα! (όλο το ξεχνάω αυτό).

σήμερα αυτό έχω σκοπό να κάνω. θέα και μουσική!

καλημέρες!!

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

mahlerako, ακόμη και τα σχόλιά σου με κάνουν να γελάω! για τον Γεώργιο το ήξερα, για τους άλλους ούτε καν. πάντως ναι, αυτές οι κουλές γνώσεις (και οι μαγειρικές ικανότητες) ρίχνουν πολλά γκομενάκια!

όσο για τη ταινία, μια μέρα περπατούσα αμέριμνος στο Covent Garden και είδα το παλλικαρόπουλο που παίζει τον έρωτα της Νάιτλι. Αυτό σου λέω μόνο.

καλημέρες!

mahler76 said...

την επόμενη φορά που θα τον δείς, πές του πως ένας tp, ένας vers κι ένας bottom από Αθήνα τον ψάχνουν κολασμένα από το Σαββάτο να τον κάνουν δικό τους. Αν δε δείς την γκόμενα, ρώτα την από που πήρε τις καούκες της ταινίας χοχοχο
Καλημέρα από την σχετικά ηλιόλουστη Αθήνα.

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

πολύς κόσμος σκέφτεται το ίδιο (για το παλλικάρι, όχι για τις καούκες). αχ και πάλι αχ!

αν τη δω σίγουρα δεν θες να τη ρωτήσω μήπως έχει κρατήσει το τηλέφωνο του Ορλάντο Μπλουμ (τι γαμάτο επώνυμο!!)

mahler76 said...

συγνώμη κιόλας, άλλα το καυλίδιο ο Ορλάντο Μπλούμ που κολλάει στην υπόθεση?

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

μικρέ μου άσχετε φίλε, η Νάιτλι έπαιζε με τον (τσοκο)Μπλουμ στους Πειρατές της Καραιβικής- ε δεν μπορεί, θα έχει το τηλέφωνό του!

mahler76 said...

Αχ κι έλεγα κι εγώ που το έχω ξανακούσει το όνομα Κιρα Νάιτλι...

fvasileiou said...

Σε ζηλεύω ξέρεις: Το χιόνι, ακόμα κι αν δεν τον στρώσει, σου δίνει μια γαλήνη. Ειρηνεύει η ψυχή σου και μόνο που βλέπεις τις νιφάδες να αιωρούνται στην ατμόσφαιρα. Σαν κάποιος γενναιόδωρος κύριος να σε φιλοδωρεί εσένα προσωπικά.
Εδώ που μένω εγώ πιθανότητα χιονόπτωσης δεν υπάρχει. Και είμαι ευχαριστημένος που η μπαλωμένη συννεφιά και η μίζερη βροχή της τελευταίας εβδομάδας, εμποδίζει τον ήλιο να μας παρουσιαστεί από τώρα σε όλη την (ενοχλητική) λαμπρότητά του.

Και το πολύ φως με το σκοτάδι ισούται.

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

mahler, εμ βέβαια, την καημένη την κοπελιά δεν τη προσέχεις, άδικα παίζει και δίνει ρεσιτάλ αλλαγής καούκας!

μέχρι και φωτιά πήρε!

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

fvasileiou τελικά το έστρωσε (μάλλον μαθεύτηκε, θέμα γίναμε που αποκλείστηκε ολόκληρη η πόλη για 5 ίντσες χιόνι) αλλά και χτες που απλά έπεφταν νιφάδες όμορφα ήταν..

ο χειμωνιάτικος ήλιος καμμια φορά είναι όμορφος αλλά και πάλι.. η καταχνιά έχει τα δικά της καλά φαντάζομαι..

άντε και στα δικά σας εκεί!

darkwhisper said...

Ωραίος και ο ράδιος ωραίος και ο πόστος, και οι δυσλειτουργίες καλές είναι που και που, όλο και κάπου χρησιμεύουν.
Το χιονάκι σας να προσεχετε για να το έχετε ;)
Μου στειλε ακι μια φιλη από σκωτία κατι φωτογραφιες από κειθε χτες και καταζήλεψα!

Χαιρετώωω!

Ο Μικρός Ναυτίλος said...

dark, καιρό είχαμε να σε δούμε :-)

το χιονάκι μας τελείωσε αλλά τι να κάνεις; κρίμα, και ήταν καλή αφορμή για αργία!

χαιρετώ από τη νησάρα μου!